FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dijous, 6 de març del 2008

EL NOSTRE PIS!!

Finalment després de tant esperar ja tenim el nostre pis!!

Aquest dos últims dies han estat de bojos!! Finalment el dimarts 4 vam firmar el contracte! I després ens vam passar el dia netejant i comprant de TOT pel pis!!



Vam comprar paelles, olles, coberts, plats, gots etc. No tenia res d'això!! I ahir finalment vam omplir el rebost.
Total que em preparat un petit vídeo per ensenyar-vos el piset (però de moment no funciona!! De moment us pengem una foto (en cas de no poder solucionar lo dels vídeos ja en posarem més) Esperem que us agradi!!


Ja ens direu que us sembla!! A partir d'ara ja sabeu on podeu enviar fuets i pernil salat!! O fer-nos una visita!!

4 comentaris:

Sergi Sabaté ha dit...

Molt bé, felicitats! Encara teniu una banyera prou gran.

Quina és l'adreça on enviar-vos cava per celebrar la Copa del Noia? Podeu posar un link a Google Maps per saber cap a quina zona esteu... perquè jo de Londres, res de res!

panoxa ha dit...

EEEEIIII!!!! pero si esta de conya el piset!! es rapid de recollir...jajajaja jo fuet i pernil salat no se si enviare eee... pero ara q s'acosta pasqua poder una miqueta de xocolata o alguna figureta de les meves! va b??
Apa macos a disfrutar i q us vagi tot b!
Fins aviat!
( lo millor l'estenedor jejejeje)

Joan i Mª Angels ha dit...

Bona nit, com ja hem parlat per telefon, ens agrada el pis, es veu molt acullidor.
Per vosaltres te que ser una sensació...d'aquelles de molta il.lusió.
Sí l'estenador es un senyor estene...
Bè si podeu envieu l'adresse exacta, per alló del "Pernils..."
Molts patons..

Laia ha dit...

eiiii!!
jajaja! k bonic que és el pis! això de les vivites m'ho prenc en seriu i aviat ens tindreu aquí!
estic contenta de veures tan bé, però kina por això de la iaiai xina, no?? jajajaj!

1 petonàs!