FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 10 de juny del 2008

Curset d'introducció!

Ahir dia feiner me'n vaig anar a la COrporation Induction! Un curest on tots els nous treballadors de l'organització on treballo (English Heriatge) ens expliquen quins són els objectius de l'organització, com està organitzat i quins els beneficis tenim pel fet de treballar-hi.

El curset en si va està prou bé ja que es feia fora de Londres a Audely End House, una casa construida entre el 1603 i 1614!! Una casa enorme, preciosa i amb uns jardins magnifics! Tot i que em vaig deixar la càmara vaig fer fotos amb el mòbil!


Tot i ser curset et paguen com si haguessis treballat!! Quin xollo!! També m'han apuntat a tres cursets més: Primers auxil·lis, com manejar situacions conflictives i un curset de com aixecar coses i de postures per no tenir mal d'esquena (o alguna cosa així!).