FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dijous, 3 de juliol del 2008

Cap de Setmana per Sant Sadurní!

Com alguns ja sabeu aquest cap de setmana he baixat a Sant Sadurní! Així vaig poder anar al sopar dels 25 anys i veure la meva germana (els meus pares marxaven de vacances!).

El cap de setmana va anar molt bé, el divendres vaig arribar (com no amb retard) i acompanyada de gent indesitjable (no se com ens ho fem però sempre que agafem un avió ens trobem anglesos cridaners i mig boratxos!!

El dissabte va ser matí de visites a familia, els pares del David, els avis de Sant Sadurní i després a dinar a Torralevit! Quin dinar més bo! Era carn a la brasa, patates i amanida de tomàquet rosa!! Boníssim!! Quin fart de menjar!

A la tarda a fer un geladet amb els que hi ereu i després cap al sopar dels 25! Va ser maco! Tot i que una mica estrany! No erem molts, uns 41 però estava molt ben montat! I també ens vam atipar força!! Vaig parlar amb molta gent i vam recordar vells temps! Va ser bonic! No vaig fer fotos però la Neus (la periodista gràfica de la nit!) ens va dir que ens les enviaria per meil! Així que les tingui ja les penjaré!

El diumenge em vaig llevar una mica tard vaig anar a dinar a casa els avis de Sant Sadurní amb ma germana i ens en vam anar a la platge amb el Jordi, la Ruth i el Pinu! Ens ho vam passar molt bé! Vam jugar a volley (més o menys!) i ens vam banyar!

Al tornar ma germana i jo ens vam quedara a sopar a casa els meus tiets de Vilafranca! Quin estrés! Així que va guanyar la selecció espanyola tot eren petardos, crits i banderes!!

Després ja tornant cap a casa ens vam endur un bon susto! A davant de l'Oriol fanàtics de la selecció ens van envoltar el cotxe i ens van comença a sacsejar! Quina por!! Sort que vam poder sortir d'allà!

I el dilluns a comprar una mica de pernil salat, una mica de xocolata a fer el dinar i cap a l'aeroport!!

Tot i així tornem aquest dilluns 7 de juliol fins el 15 així que ja ens veurem tots!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Osti que ens ho vam passar bé eh! Ai David que debies estar fent amb el Joan...
EL volley amb una pilota de futbol desinflada es el pitjor que hi pot haver pels canells! I el cotxe de la Ruth obert, venga!
La veritat es que va estar molt bé i fins i tot vam trobar una via alternativa per anar a Sant Sadurní per Sant Pere de Ribes (de potra!)
I la festa dels 25... com anar a casa de uns amics, perque entre pocs que erem i que ens coneixiem...
Salut a tots dos que la setmana que ve ens veureeeeeeeeeeeeem!!!