FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 22 de juliol del 2008

Kenwood!

Kenwood és el parc on treballo. Té la part de jardins amb una caseria del segle 17 i la part del bosc! Amb arbres molt vells. N'hi ha alguns que tenen més de 300 anys!

Aquí van algunes fotos de la zona de bosc! També hi ha el cotxet que a vegades porto!




També pels qui els interessi poso unes fotos del que poden arribar a fer els esquirols! Actualment són una plaga! Fins tal punt que el bosc no s'està regenerant! No creix pràcticament cap arbre ja que s'ho mengen tot: llavors, brots, escorça, i fins i tot ous d'ocells!! Ah i també algunes fotos d'una aranya! A veure si el Pinu sap que és!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Em faltarien unes quantes dades i observacions, però em podria arricar que pot ser un clubiònid (Clubionidae). Prova de buscar pel gènere Clubiona.

Anònim ha dit...

Carai Anna! Quin lloc més xulo, ho havies explicat però m'ho imaginava més cutre! Si veiessis on treballo jo, no s'hi està mal però no veig ni la llum del sol, estic a un pis -1...

Respecte a l'aranya... sense comentaris (no és la meva especialitat!).

1 abraçada i fins a viat,

Gemma (Records de l'Àlex)