FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 23 de setembre del 2008

Open House (Portes Obertes)

Aquest cap de setmana ha sigut l'Open House a London. Feien com un portes obertes de tot d'efidicis de London! Com us podeu imaginar el David i tots els amics arquitectes estaven emocionats! Jo com no treballava!

El dissabte van anar a visitar el Loits (no se si s'escriu així!), els jutjats de London i una escola feta per no se quin arquitecta que estava molt ben dissenyada.

Diria que el David va fer foto del Loits (és un dels edificis del Richard Rogers més famós de London)a verue si les pots posar i explicar-vos una mica millor tot el que van visitar!

El diumenge feia un dia esplèndid i el David em va acompanyar al parc una amic abans i així vam poder fer una volta amb SOL! Després es va quedar per allà fent el manta amb el Sergio i jo a l'hora de dinar m'hi vaig unir!

Quan vaig acabar la feina al vespre vam quedar a un bar de Picadilly per anar a veure el Barça! Quin xou! Aquell bar tenia moltes pantalles on hi havia golf i ruby! Total que el bar estava ple d'americans! Quins crits i què mal educats tots mig borratxos!! Sort encara que el Barça va guanyar!