FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 6 d’octubre del 2008

CAVATAST 2008

Quin cap de setmana més intens!!
Vam marxar el divendres a 3/4 de 7 i cap a Barcelona! Vam arribar (cosa rara) abans d'hora i a les 10 de la nit ja estavem a l'aeropor! Els meus pares i la Laia ens van venir a buscar!! Quina il·lusió!

Després vam arribar a Sant Sadurní i vam passar a verue els pares del David i els avis de Sant Sadurní i després cap a l'hort de la Pilar a veure a tothom!



Ja cansats del llarg dia cap a casa cap a les dues i el dissabte el mati a voltar una mica pel Cavatast i cap a Torrelavit a veure la meva family! Per fi vaig veure el Jordi (el meu cosi) (no l'havia vist des del Febrer!).

I cap a dinar a casa els pares del David on a les postres ens van venir a buscar el Marcos i la Montse i vam sortir a voltar pel cavatast i a trobar-nos a tothom!!

Finalment cap a la plaça de l'ajuntament a veure la reina del cava i a escoltar el pregó! Quin pregó, vam riure molt! I en tenim un record dels del Teatre de Guerrilla!! jejej!

Després com cada any cap a la plaça de l'era d'en Guineu a fer una copeta i a menjar coca! I cap a sopar! Duenidó erem uns 30 a Cal Marina! I després de menjar torrades amb embotits, amanida i car a la brasa cap al cap de futbol! Va ser un llàstima ens vam perdre la Conxita ;)!
* Que et poses nervios Lluis!?

I ja cap a la matinada dormir! Quin cansament! Ens vam llevar cap a les 12 i a buscar els meus avis i cap a la masia a dinar!! Per fi vaig veure la Kuka! Quina ilu!

* Les germanes Solé Amat a la masia!! jejeje

* Part de la family!
Després altre cop cap al Cavatast i correns cap a l'aeroport! Quin estrès! I després de que l'avió marxés amb retard i quan vam arribar hi havia cua de passaports vam arribar a casa a les 3 del matí hora nostre!! Tot i així va valer la pena! Hem disfrutat moltíssim! Ja us enyorem a tots!! Molts petons i fins Nadal!


* Què feies Kanis?