FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 28 d’octubre del 2008

Comiat sorpresa del Joan!

Finalment (dic finalment perquè vam fer tres comiats! Al Dijous a un lloc molt raro que va triar el Joan, el Divendres a un pub al costat de la feina del Joan i finalment dissabte al parc!) aquest diumenge el Joan va marxar. Això si no es va escapar de la petita sorpresa que li vam preparar abans que marxés.

Li vam fer un picnic sorpresa a PrimroseHill! Jo treballava però com que va arribar 2 hores tard al lloc o ens havia de trobar tots vaig arribar just a temps pel picnic!




Després de fer-li fer algunes probes li vam relgar un CD amb músiques que cadascun havia escollit acompanyat del llibret del CD on hi havia un fotomontatge que cadascu havia preparat! Sembla que li va agradar!





I finalment morts de fred ens vam traslladar a un pub on a diferència d'altres dies el David enlloc de la cervesa típica es va demanar xocolata calenta!! Quin fred que feia!


* Aquí tots els que vam participar en la festa sorpresa!

I el diumenge després de treballar vaig passar a buscar el David (s'haiva passat el diumenge rentant!!!) vam anar a fer una volta cap a Harrods (estava tancat!) i cap a Picadilly!

I res cansats ja vam tornar cap a casa per començar altre vegada la setmana! Si tot va bé aquesta setmana farem panellets!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

JO vull probar un panellet dels vostres. A veure com quedan! Ja trobareu la materia prima?

Joan ha dit...

la primera paraula del post em desconcerta doblement.
voleu dir:
finalment? li falta una l. si fos finalment, que voleu dir? que ja era hora! que us en alegreu que marxes? marxa ja collons! bien! FINALMENT ha marxat.
o voleu dir
finament? com si m'estigues intentant escapar de londres en silenci, sense dir res. escapant-me del fred... hmm em tracteu de covard.

jeje! de debó, MOLTES GRACIES pels ultims dies! han estat genials!
he conseguit escapar de la neu per sort! :)

petons