FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 14 d’octubre del 2008

Sopar de despedida :(

Ahir vam anar a sopar amb el Joan per despedir-lo (tot i que marxa la setmana que ve) Si nois el Joan marxa, a on? Buff a mil llocs!

En principi torna a Barcelona (però de moment!) Perquè el dia 1 de novembre se'n va a fer una ruta amb bicileta per Cuba d'un mes de durada!

Després tornarà a Barcelona però potser no s'hi queda!! Potser se'n va cap al Japó o New York (la gran ciutat!).

Esperem que li vagi tot fantàsticament bé allà on vagi i que sàpiga que ens deixa molt tristos!! Encara no ha marxat i ja el trobem a faltar!!






MOLTA SORT!!!

2 comentaris:

Jul ha dit...

Ostres i ara que fareu aqui a Londres ses nse ningu que us cuidi? Sort que ha vingut el Sergio que sino ... XD

Anònim ha dit...

vaja... jo que volia tenir l'honor d'escriure el primer post d'aquest document. pero el Jul se m'ha avançat. catxuns...

bé, això s'acaba. i el principi del fi ha estat amb un sopar amb els piltrafilles que em van recollir de les escombraries per possarme al contenidor de la recollida selectiva per al meu posterior reciclatge.
Tots tenim un segon us, o tercer.. o quart...

Ben aviat, 12 dies, serà un fet i podré explicar amb gran records la meva estada a Londres. que al cap i a la fi, tot i les seves complicacions, ha esta una gran experiència.
Un vivencia inolvidable.

gracies per tot, parella.

C'est fini!
ai no! en angles casi que millor,
The End.

Joan