FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dissabte, 15 de novembre del 2008

PER FI!! AQUEST L'HE ESCRIT JO!!

DISSABTE DE CULTURETES

Sisisi!! com heu pogut comprobar, avui m'he fet amb les regnes del blog!!He tancat a l'Anna al lavabo i he aconseguit infiltrar les meves idees al blog!! que fns ara la tia tota dictatorial no em deixava apropar-me a menys de 5m...wenu 0.5m que sinó hauria d'estar fora de casa tot el dia.

Wenu ara, en serio...m´he tret la mandra i m'he decidit a escriure quelcom! Així que em decideixo es explicar-vos com em passat el dia d'avui, 15 de Novembre del 2008.

Aquest matí després d'una sessió de treball intensiu, que em va tocar fer ahir a la nit...teniem entrega i vam estar currant fins les 12.30, tota la setmana ha estat força intensa, pero ahir va ser la cul·linació. Els caps viatgen cap a Doha diumenge aixi que vam haver d'enllestir-ho tot ahir. Total!! al gra!! Que aquest matí després de fer el ronso, ens hem llevat i hem decidit anar a veure tants museus com poguéssim!!

* De camí a l'exposició hi havia una botiga de miralls.

Hem començat per una galeria que hem descobert a prop de Kings Cross, Gagossian Gallery, era un lloc força xulo, en una zona migindustrial, la galeria semblava un antic magatzem reformat...Molt guapo! I alla hem pogut contemplar una nova exposició d'en Richard Serra, el que fa aquestes esculptures gegants amb acer cortén (el del rovell, el mateix que vam veure al Guggenheim fa uns anys).
Després d'aquí ens em dirigit a London Bridge, prop de la feina, em fet un vol per Borough Market buscant magret d'ànec a bon preu però no hi hagut sort...Després de dinar hem fet una passejada per la vora del riu i hem visitat a la Tate Modern (només la sala de la turbina) Quina sorpresa!! Una instal·lació collonuda amb reproduccions d'Oldenburg, Moore i d'altres, tots barrejats i ampliats en tamany, i tot sobre un camp de lliteres on la gent si estiraba a contemplar o llegir llibres que havien estat deixats a l'atzar...flipant!!



I aquí no s'acaba tot!! Perquè al sortir ens hem dirigit a la National Gallery, que és la que conté art de totes les èpoques, allà amb poc temps, ens hem dirigit directament a "lo que interesa"!! Els girasols de Van Gogh, els paisatges de Seurat, Monet i Turner, algun Picasso (el David és un repelent!!) Wenu jo us informo!! que més...mmm ah! Velàzquezs, Murillos i Zurbarans, ah! i Michellangelos, Leonardo da Vinci...

I res que em sortit del museu fets pols...I d'aquí a fer una volta per les botiguetes de Regents Street...és que l'Anna des del cap de setmana passat que no pot viure sense tocar un iPhone per setmana, així que ens em dirigit a la Apple Store a fer el pamplines...jejeje però ha pagat la pena! Les llums de Nadal ja estaven posades per tot el carrer i realment feia molt goig!! Catxo de goig..jejeje quin humor,eh!



I res!! aquí s'acaba el meu rotllo per què acaben de sortir les pizzes del forn i foten una cara!! MmmmMMmm... See you guys!! Bye!!


* El David ja no podia més!! Vam arribar i el primer que va fer va ser treures els mitjos i estirar-se al llit!!

DIUMENGE D'EXCURSIÓ (escrit per l'Anna):

Avui diumenge hem anat a Richmond Park, és un parc situat al sud de London. Aquest parc té unes 1000 hectaries i una població d'uns 650 cèrvols!!


* Aquí és on ens ha deixat el bus, a vegades et sorprents ja que London sembla com moltes ciutats en una. Normalment hi ha moltes casetes una al costat de l'altre. Aquí tot eren blocs de pisos gegants!!

Quan hem arribat el parc hem al·lucinat era enorme! I després de caminar una mica ens hem trobat 4 o 5 cèrvols! I hem dit quina sort els hem vist! Total que hem caminat una mica més i hem començat a veure ramats de cèrvols per tot arreu!! Increïble!! Un parc ple de sorpreses llacs, cases castells, jardins i ple de cèrvols!!


* Com sempre el David i les seves cares!! Qualsevol diria que li han donat un gran ensurt!




* Algunes fotos de cèrvols tot i que en tenim moltissimes!! El David fent el cèrvol jejej darrera seu n'hi havia un ramat! Si les obriu les veureu millor!!


Després d'un bon entrepar sota la pluja!! (tot i ser el parc preciós el temps ha estat catastròfic!) hem decidat agafar el bus i tornar cap a casa! (hi ha una hora i mitja de viatge!)




* A veure si endevineu quina forma es veu en aquest arbre!! Feia una impresió! Tot natural

I un cop a casa estem decidint que fer si anar al bar d'aprop de casa a veure el Barça o quedar-nos a casa mirant una peli! Estem ua mica cansats de tant caminar! Finalment ens hem quedat a casa!! Quina mandra sortir!!

3 comentaris:

Josep Solé Arnan ha dit...

Tot i que sigui la meva filla... ja era hora que fessis un cop d'estat i d'ara endavant puguis penjar la teva versió de la vida a Londres.... Ah!! veig que agafeu molta cultura... tants museus, quadres, etc. Per cert a la masia també hi poso ferro d'aquell del rovell. Una abraçada a tú i a l'Anna.

Joan i Mª Angels ha dit...

Ens en agradat molt les fotos, sobra tot la dels cervols, la veritat es que mirant aixi el blog, tambe ens culturisem una mica...vinga que ja nomes quedan 4 dies per el cap de setmana.

Laura ha dit...

Hola David i Anna (la qual no tinc el gust de conèixer!), no sabia que tinguéssiu un blog i que l'actualitzessiu sovint! Molt boniques les fotos i molt interessant això dels museus. El Richard Serra, com sempre, impressionant. Què fotogènic és, eh? Facis com facis la foto, sempre queda bé! Jejeje! Baixareu per Nadal? Molts petons!!!