FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 17 de febrer del 2009

Després d'una gran volta la Laia ja ha arribat!!

Quin hivern més fred! El dijous a la tarda va començar a ploure i a nevar altra vegada. La Laia veina cap a London i la companyia aeria va canviar l'aeroport d'aterratge!! Van enviar a la Laia a Bringhinham! Allà tota sola es va haver d'espavilar i va aconseguir arribar a Notinham i d'allàva agafar un bus fins a London! On finalment va agafar un taxi i va arribar a casa!
Havia d'arribar el dijous a la una de la matinada i va acabant arribant a les 6.30 del mati del divendres !!

Per tant, com us podeu imaginar només arribar va anar directe al llit!! Pobreta, quina nit!! La vaig despertar a les 12 i vam aprofitar el dia per anar de compres! Primer de tot vam anar a Camden on es va comprar uns pantalons i un jersei, després vam anar a l'Argos on vam comprar una bikinera! Era un regal del Roro i l'Aida!! (Hem de dir que ja l'hem estrenat i fa uns bikinis boníssims!!) I també ens vam firar i vam comprar un joc nou de la Wii (si si els Rabbits! jejeje).

Després vam passar pel Primark on vam comprar calces i mitjons i finalment vam anar a la botiga d'Apple on vam comprar un Ipod per la Laia!!

Després ja cansades vam anar cap a casa on el David va arribar a l'hora de sopar de la feina!

El dissabte vam decidir fer una excursió. Vam agafar una barca al riu Thames i vam anar fins a Greenwich. Greenwich està situat al sud est de London i és com un petit poblet. A més té el museu maritim, un palau d'una reina i el més important és per on passa el merida de Greenwich i on es troba l'observatori reial. També hi ha el planetarium on vam entrar a veure una pel·lícula, tot i que no era massa bona! El David i jo ens vam adormir!!

Tota aquesta àrea està envoltatada de parcs! Molt bonica l'excursio! Vam dinar a una italià i també vam fer una volta per un mercat local!

Finalment cansats vam anar amb bus cap a casa on vam fer magdalenes i vam jugar a la Wii.

El diumenge jo vaig anar treballar i el David i la Laia van anar a fer la compra setmanal al Morrisons, i després de passar per Liverpool Station van venir a dinar al parc amb mi.

I després de dinar vam fer una volta pel parc. Després ells van anar a fer una volta pel barri i jo vaig continuar treballant fins a les 7, després ens vam trobar a un pub i vam anar cap a casa on vam fer unes bones pizzes per sopar!

El dilluns tant el David com jo vam anar a trebllar i la Laia després de fer la maleta va anar a passejar per Covent Garden. A la tarda va poder agafar l'avió sense problemes i va arribar a casa a l'hora prevista!!