FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

divendres, 6 de febrer del 2009

Roro, Aida i Neu 2!!!

Així doncs, el Roro i l'Aida van tornar de l'aeroport degut a la cancel·lació del seu vol!! Van arribar cap quarts de 8 i junt amb el David que acabava d'arribar vam decidir anar al centre per veure London nevat! Ja tenien un vol reservat per l'endemà a la tarda.

Gaire bé no hi havia ningú, feia un fred!! Ara estava tot molt bonic! Aquí us deiem algunes fotografies!

* Covent Garden.

* Trafalgar Square i el Big Ben.

Aquesta era la pinta de la nostre banyera!! Les botes estaven tant plenes de neu que no les podiem deixar sobre la moqueta!!

El dimarts (que feia un dia preciós) al matí nosaltres vam anar a treballar i ells van anar a visitar el British Museum i després a comprar al Primark (on vam comprar moltíssims mitjons!!).
De camí a la feina vaig fer algunes fotos, de l'estació de tren i del parc!

I res ara ja esperant les pròximes visites! La Laia arriba dijous que ve a la nit!!Quins nervis!!