FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

divendres, 20 de novembre del 2009

Llibre publicat! I curset de teixons!

Per aquells qui no se'n recorden, quan treballava el CREAF la beca era per fer un Atles de plantes llenyoses de Catalunya! Total que ja l'han publicat! Quina il·lusió! El Pino m'els va anara buscar i els meus pares ja n'han enviat una copia!!


I ahir vaig anar a fer un curset per aprendre més coses sobre teixons. Aquí estan protegit i com que ls guàrdies de nit n'han vist m'hi vaig apuntar molt interessant!! Pino quan tornem ja anirem a buscar caus!! jeje

Aquí algunes fotos dels nius!!

1 comentari:

Joan ha dit...

Eeeeeeh! Com va? Tot just em disposava a anar a dormir quan he pensat: coi! El blog d'akesta parella es deu seguir dient igual? O es dirà lifeinrichmond? Hehe veig q segueix igual i q no oblideu els vostres origens.
Una abraçada ben gran per tots dos, q aki se us troba a faltar :(
Joan