FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 18 de març del 2008

JA CONEIXEM ELS VEIS I ELS NOUS "LLOGATERS"

Aquest dissabte vam conèixer els veïns!! (una parella Australiana) però no sabreu pas com?!

El dissabte al matí ens truquen a la porta i a l'obri ens trobem el veí, no l'enteníem massa (un accent australià total)! I tota l'estona ens preguntava si teníem "ret". Nosaltres estàvem intentant connectar-nos a una xarxa wiffi d'algun veí i ens pensàvem que ens estava parlant d'això! Però al final resulta que ens preguntava si teníem alguna rata!!

A les nits sentíem al pis de dalt com si algú tingues algun animal (ens pensàvem que era una mascota!!) però resulta que hi ha una rata enorme voltant pel pis dels veïns!! Vam pujar al seu pis i ens van ensenyar uns excrements gegantins!! Just llavors arribava un tècnic que mata rates i va començar a posar trampes per tot el seu pis!!

Nosaltres de moment no hem vist ni hem sentit res dins el nostre pis! Però a la nit quan estem dins el llit sentim com la rata es passeja pel pis de dalt!! Han intentant parlar amb el que ens lloga el pis però de moment no hi hagut èxit! Esperem que només sigui una petita anècdota i aviat ja no ens en recordem!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei nois!Me'n vaig enterar la setmana passada pel Jordi A. que ereu a London!!quins records veient les fotos de quan hi era jo!Doncs jo vaig cap a França al veler amb l'Alex per preparar la temporada q comencen a navegar el 15 d'abril!I després ja vaig a viure a Mallorca!i a buscar feina tb!No descarto fer-vos una visita! Molts petonets i molta sort amb la recerca de la rata!!!

Laura Subirats