FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 17 de març del 2008

REDISTRIBUCIÓ I MENJAR XINÈS!

Pràcticament tot el cap de setmana plovent!! Tot i així ens hem "firat"!!
El dissabte vam passar davant un organització de llogaters del barri on els dissabtes fan com un petit mercat (un magatzem) i venen a preu molt mòdic coses que la gent al canviar de pis els hi dóna. Total, que vam trobar una taula que ens va agradar i vam preguntar el preu. El senyor que es trobava a la parada ens va dir que li diguéssim per quants diners estàvem disposats a comprar-la. Nosaltres, experts amb regatejar!!, li vam dir 20 pounds!! Ell es va posar a riure va dir que estàvem bojos!! Que valia molt menys!! Llavors li vam dir 10 i encara ens va dir que menys!! Total que tot i que ens hagués pogut estafar ens vam endur la taula per 5 pounds!! I fa conjunt amb la cuina!


Així que ens vam passar el mati netejant-la i redistribuint el menjador!! A veure si així sembla més gran ;). Així vam venir el Joan i la Sila a dinar a casa i estrenar la nova distribució i vam veure una peli!
I el diumenge vam anar a les festes que feien al centre de London en motiu de Saint Patrik's Day. Però com que plovia molt vam acabar en un pub molt xulo!! Amb moltes sales i ple d'irlandesos!! I a la nit ens van venir a visitar el pis! Vam anar el xino de sota casa i ens vam endur el sopar el pis!! Si si, menjant xino i amb palillos! (Anna: Els meus pares no s'ho creuran!! I el Pinu tampoc!!)



Perquè els meus pares no s'espantin! Era arròs bullit i ànec a la planxa (semblava magret)!!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Hola!!

Quina enveja, tan ben instal·lats i tot molt xulo...

Tinc una crítica a l'Anna: després d'haver anat amb mi a Tuníssia regatejant a tope... resulta que ofereixes un preu massa alt per la taula? És que no vas aprendre res... ai ai ai!!!;-)


Per cert, Felicitats David, pels 27 anys!

Me n'alegro que tot us vagi bé i espero que us pugui venir a visitar aviat! Ànims per la feina, que tot arribarà.

Fins aviat,

Gemma

Josep Solé Arnan ha dit...

Anna no m'ho crec que tu menjis menjar xines. M'ho hauràs de demostrar el dia 1 de maig quan vinguem.
Un gran petonàs!
els pares

Josep Solé Arnan ha dit...

Anna no m'ho crec que tu menjis menjar xines. M'ho hauràs de demostrar el dia 1 de maig quan vinguem.
Un gran petonàs!
els pares