FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 28 d’abril del 2008

Cap de setmana rodo!!

Aquest cap de setmana no em perat!!

El dijous a la una de la nit van arribar els pares del David i el divendres em van acompanyar a l'entrevista a Kenwood!

Despres de l'entrevista vam agafar un bus i fent un tour per London vam anar a buscar al David (estava treballant) per anar a dinar al mercat de Borough. Un mercat amb tot de productes de granja i d'altres paisos! Molt xulo!

Despres el David va tornar a la feina i nosaltres vam comencara caminar i a vistar tot! El Big Ben, el palau de la Reina, Picadilly Circus, etc!! I tot cominant! Quin cansament!! Tot i que ens va passar rapid quan em van trucar els de l'entrevista del mati i em van dir que la feina era meva!! Quina il.lusio!!

Despres vam anar a buscar al David i vam passejar fins el Soho on vam dinar a un restaurant italia! Unes pizzes bonissimes!

El dissabte jo treballava al parc de voluntaria i el David i els seus pares van anar cap a Nothing Hill i a altres zones de London! Quin cansament! Despres a la nit vam anar a sopar amb limosina!! Li vam fer una sorprea a la mare del David per celebrar el seu aniversari!!


I el diumenge al mati van marxar amb el bus de les 10 cap a l'aeroport!! Ens ho vam passar molt be!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep felicitats per la nova feina, ja m'ho ha reenviat la Gemma, ara ja sou a tope de londinencs. Ara segur que ja no us tornem a veure el pèl per aquí abaix! Bé doncs, salut i a patejar culs al nou curru!

Anònim ha dit...

FELICITATS per la feina ANNA!
Ai que bé que ja esteu col·locats (laboralment parlant)! Seguiu així i disfruteu molt (i baixeu per Nadal i aquestes coses ehhh....) i aviam quan muntem una excursió i us venim a veureeeeeee!!!
David, a aquest ritme estàs a 2 dies de proclamar-te jefe d'aquest bufet on estàs! Pim, pam i Sir Lord David Martin Hit-Them (que es cascales en angles).
Un besitu molt fort a tots 2 i felicitats altre cop Anna!