FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 21 d’abril del 2008

Quina setmana!!

Aquest cap de setmana ha estat de relax total! El dissabte vam anar fins a Canary Warf, es on hi ha tots els gratacel de London!! Per que dema hi tinc una entrevista! Em preguntareu de que!? Doncs la veritat es que no ho se !! Quan estava mig desesparada buscant vaig enviar el curriculum a una oferta que posava: Animal Care Staff (Cuidadors d'animals) on hi havia una descripcio del que es feia com alimentar i cuidar animals (no deia quins!!). Total que em van enviar un meil per anar-hi a fer una entrevista!
I aixi el dissabte ens vam arribar a l'edifici on tinc l'entrevista. Es molt estrany pero no hi havia res que sembles que hi ha vida animal alla dins! O sigui que no tinc massa clar que es aquesta feina!
Despres vam anar a dinar a casa el Joan que ens va preparar uns nyoquis amb games molt bons!! Amb uns pastissets de xocolata bonissims! (ja tinc pensat comprar-los per quan vingui ma germana!! Segur que li encanta!)
I a la tarda mig morts de fred (perque encara fa fred!!) vam anar a veure el Barca Espanyol!!
I el diumenge res mes que treballar! A mi em va tocar anar al parc ja que feien un festival de primavera! I el David es va quedant fent dissabte! Tot i que va venir al migsdia a verue'm i a portar-m'ha el dinar!!
Quan ja estavem plegant per tancar el parc em van trucar per fer-m'ha una altra entrevista!! Aquesta si que realment m'interessa!! Es per fer de Park Ranger! Fer visites per la gent per un parc que es fantastic (sembla un bosc), i vigilar-lo. Crec que si m'agafessin estaria prou be!!
Aixi que ha sigut deixar d'enviar curriculums per comencar a tenir entrevistes!! Quines coses mes rares!
Aixi que tot i que ja estic super il.lusionada he d'intentar tocar de peus a terra perque es molt facil que em diguin que no (sobretot la del POark Ranger) que es la que mes m'interessa!!
Ja us mantindrem al corrent!!
I finalment el dijous arriben els pares de David! Ja estem pensant on els portarem de visita!! I el seguent cap de setmana arriben els meus pares i la Laia!! Quantes emocions amb poc temps!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei!!

Això d'alimentar als animals...semblen o bé lleons i feres (quina por), aranyes i cuques assassines (quina por igualment) o rates i monos d'experimentació mutants (que guai!). És broma, a veure què és! Et desitgem que et vagin molt bé les entrevistes, especialment la que t'agrada!!

Fins aviat!

Gemma i Àlex