FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 20 de maig del 2008

25 anys!

Com molts ja sabeu avui es el meu aniversari! I de moment el dia ha comencat molt be!
Ahir vaig rebre una postal dels meus pares i ma germana! On em deien que ens regalaven a mi i al David un bitllet d'avio per venir a Sant Sadurni!! Que be!
I ahir vam anar amb els de la meva feina a celebrar el meu aniversari i el del Nick (un ranger que es molt bona persona!) Va estar molt be! El David quan va plegar tambe va venir i aixi els va poder coneixer! Em va fer molta il.lusio!
I quan vam arribar a casa, quan vaig sortir del lavabo ja em vaig trobar un petit regal del David (ja fare alguna foto perque es dificil d'explicar) i una felicitacio!
I avui el mati jo he dormit fins mes tard (avui es el meu dia lliure) i quan m'he llevat he trobat tot de notes del David per tot arreu (fins i tot a la nevera!!) i un regal!
Ni mes ni menys que un llibre amb molts patrons per moltes coses de mitja! Des de bikinis i tops a jerseis i guants!! Quina il.lusio! Ara ja tindre mes ventall de possibilitats! Sempre acabava fent o peucs, bufandes i el meu primer exit un jersei!
I a vereu com continua el dia! De moment ara me'n vaig a buscar el David que dirnarem junts en algun parc un bon entrapar de pernil salt!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Per molts anys!!

Quant de temps sense dir-vos res!

He anat seguint el vostre blog de tant en tant, perdoneu que no us hagi dit res fins ara, a veure si ara que ens posarem Internet al pis d'aquí Sant Andreu us escric més sovint!!

Moltes felicitats a tots dos, veig que us en esteu sortint molt bé per London! I felicitats pel teu quart de segle Anna :P! Espero que acabis de passar un bon dia.

Bueno, doncs res, una abraçada de part de l'Ada i meva i fins la propera!

Aida Fernàndez ha dit...

EIS ANNA!
DE PART MEVA I DEL ROGER: MOLTES FELICITATS!!!! K GRAN K ETS!!!!! JEJEJE...
MOLTS PETONS PELS DOS!!!!!!!
AIDA_____

Anònim ha dit...

Ei annaaaaa! moltes felicitats! un quart de segle, eh... n_n petons i abraçades! (va.. ja que hi som pel david tb...)

isaac & núria

Anònim ha dit...

Greetings!

Molt bé això de fer-se vell... de cumplir anys! Veig que ho celebrareu "por todo lo alto" aquí a londres, amb regals, passejades pel parc i "coce". El pròxim cop que t'en ofereixin, digues que sí i la guardes per nosaltres, que desprès la revenem ( així tindrem els diners per pagar el viatge a Londres).

Bueno, res. A passar-ho bé. Per cert, a veure si m'expliques la feina en detall i mira si hi ha alguna vacant més, que potser m'hi apunto!!!

Petons i abraçades.