FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 20 de maig del 2008

Primer cap de setmana de feina!

Si, si aquest ha estat el primer cap de setmana que m'ha tocat treballar! Com que faig horari o de mati o de tard no va ser tant dur!
El dissabte em va tocar de tarda (12.40 entro a treballar) i quan vaig tornar a la les 9 del vespre el David havia rentat la casa de cap a peus, havia anat a comprar el menjar de tota la setmana i m'havia preparat el sopar!! Quina sort!!
I el diumenge em va tocar treballar de mati! El problema es que entro a les 7 del mati i com que els diumenge hi ha menys busos vaig haver de fer un ruta alternativa! I aquesta em feia passar per Candem a les 6 del mati!!
Total que Candem es una zona de punkis i on la gent com la Kate moss van al Pub a berue i a prednre altres coses! Total que em vaig trobar un tio que em va oferir coca!! Quin esglai! Tot i que va ser molt educat (aquesta va ser la conversa:)
- Hello darling, do you want some coce?
(jo)- No thank you ( i cames ajudeu-m'ha)
Tot i aquest incident la zon es veia segura, hi havia molta gent com jo que anaven a treballar i en cap moment em vaig espantar de veritat!
I despres d'obrir el parc a les 7 del mati a les 3 (hora que plego) van venir el David i el Joan i vam fer una volta pel parc (el Joan encara no l'havia vist) i despres vam anar a una muntanyeta a prop del parc on vam fer volar l'estel del Joan!
Es un estel enorme! Sembla que t'arrastri cap el cel!! El David va fer alguns videos amb el mobil a verue si els podem baixar i penjar-los!!

I finalment vam arribar a casa sobre les 7 del vespre i jo estava destrossada! Un dia molt llarg si et lleves a les 5 del mati!! Pero per sort em toca un diumenge cada molt (de moment no en tinc cap el Juny!)

1 comentari:

Josep Solé Arnan ha dit...

Vigila amb aquesta gent.... pensa que aqui no pos dir que ets la "hja del Lep".... De totes maneres és una valenta