FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 6 de maig del 2008

Primer dia de feina!

Ahir va ser el meu primer dia de feina!! La veritat es que el lloc i la gent son fantastics!! Ara no tinc massa temps pero aviat us ho explicare millor!!
Nomes dir-vos que la casa que hi ha al mig del parc surt a la pel.licula Nothing Hill (de la Julia Roberts en l'escena que roda una pel.licula d'epoca!!)
I res vaig tota verda amb un walky talky amunt i avall amb un cotxe d'aquells petits (com els de golf!!) Quina gracia!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiiii!!com mola!!ara podras fer carreres il·legals pel parc jejejej!!!
Apa ja dire mes tonteries un dia d'aquestos!!
Apa molts petonssss i a gaudir de la "peazo" tele!!!!
Siaaaauuuu

Anònim ha dit...

Eis d'anònim res de res!!que hem vaig deixar el nom!
Siau!!

Anònim ha dit...

Ves amb compte no et confonguin amb la Julia Roberts i no et toqui firmar autògrafs!!!

Petons.

Gemma / Àlex