FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dijous, 5 de juny del 2008

PARTIT DE SOFTBALL i CURSET DE MITJA!

Ahir a la tarda vaig assistir com animadora al partit de softball (un tipus de baseball) de l'equip del despatx del David contra l'equip del despatx del Joan a Regent's park.
Tot i que el dia va comecar humit, a la tarda feia un bon sol i el partit va ser prou entretingut! Molta cervesa i poc esport!! I ampliant la vida social coneixent mes gent de tot arreu del mon!!
I avui a una de les biblioteques que vaig a conectar-m'ha a internet i a buscar llibres han fet un grup de mitja de 6 setmanes!
Avui ha sigut el primer dia i m'ho he passat molt be i he apres a fer nous punts!! Molt divertit! Llastima que es de 2 a 4 de la tarda i nomes podre venir els dies que tingui lliure com avui o la setmana que ve pero no crec que pugui venir els seguents dies :(