FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 2 de juny del 2008

Primer cap de setmana a SantSa

Ja tornem a ser a London!! I deunido quin viatge de tornada!!
Pero abans de tot! Quin cap de setmana mes intens!! Hem tornat rebentats pero ens ho hem passat moolt be!! El divendres nomes arribar vam anar a fer algunes visites per Sant Sadurni i a passejar pel nostre poble!
El dissabte a les 8 ja estavem de peus a punt per anar cap a la masia i preparar la festa sorpresa de ma mare! Quina ma de gent i de regals!! El meu pare li va regalar una bicicleta electrica!! I els pares del David un bonsai de 16 anys!! A part de tot de regals de la resta de la familia i amics!!
Aixo si tot molt emotiu i molt alegre!
El dissabte a la tarda ens vam arribar al K1 on vam verue els nostres Castorets!! Quina il.lusio! I gaire be tots els caps i quel.les!
I al vespre cap a sopar a l'Expres!! Quna de tapes! Els xipirons estavan bonissims! I les braves... Ooohh!! Ja ho repetirem per Sant Joan!!
El diumenge vam donar la sopresa als avis del David (nno sabien que estavem a Sant Sadurni!) Quina il.lusio els hi va fer!! Va ser un bon dir per la companyia i per la paella!!
I ja cap el vespre a tornar cap a casa!! Aixo si amb retards per tot arreu! De Barcelona l'avio va sortir quasi 45 minuts de retard! A mes hi havia dos grups d'anglesos (un de dones d'uns 50 anys i un d'homes d'uns 50 tambe) mig borratxos i cremats com gambes fent crits i rient com a bojos durant tot el volt de tornada!! I un cop vam arribar a l'aeroport de London amb el cap com un bombo ens vam haver d'esperar una mitja hora mes al control de passaports! Quina gentada!
I quan finalment arribem a l'estacio de tren (amb el bitllet ja comprat el divendres) ens trobem que l'ultim tren ja havia marxat i que haviem de comprar altra vegada bitllets pel tren mes car i rapid (per tant uns altres 30 pounds!!)! I a sobre ens deixava a l'atre punt de London!
Total que despres d'esperar 15 minuts el bus per anar cap a casa vam decidir agafar un taxi!! I finalment a les 3 de la matinada arribavam a casa!!
El David pobre s'ha llevat d'hora per anar a treballar i ja m'has trucat que avui es quedera al despatx fins tard!! Pero que no s'agunata de la son que te!!