FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dijous, 28 d’agost del 2008

Últimes visites d'agost !!!

Després de la Laia i amigues han vingut a passar unes dies la Laia Pedrola i l’Eli del Cau! Ens van portar pernil salat, fuet i llangonisa!! Quina il·lusió!

Com tothom han visitat tot i més! El cap de setmana es van quedar amb el David (jo treballava)! Les va portar al pub i a fer volar l’estel! Em sembla que ja ens comencem a repatir!

I el dilluns que era festa a London i jo tenia festa vam anar els quatre cap al carnaval de Notting Hill! Quina bogeria! Una cercavila llarguíssima! Hi havia de tot! Des de vestits molt treballats i molt bonics a carrosses que només hi havia gent ballant! Ara això sí, tothom ensenyant una de carn!!

Després de la cercavila que no s’acabava mai va anar pels carrerons buscant algu per menjar! Una gentada!!


Hi havia paredetes on comprar de tot! Un de menjar! El David i el Michel i un amic seu es van agafar uns pinxos de pollastre amb unes salses! Però nosaltres com que no ens feia el pes vam decidir esperar i agafar alguna altra cosa!! Quin desastre! Vam agafar un pollastre a la brasa que feia molt bona pinta! La sorpresa va ser que era tant picant que gairebé no es podia ni menjar!! Ens va deixar uns llavis!! Ràpidament ens vam haver de comprar un gelat per calmar la boca! Ah i el David un coco! No va parar fins que va trobar la parada on en venien!

Després caminant pels carrers hi havia escenaris i Djs punxant musica!! I sempre a tot arreu ple de gent!! Quin estrés! Aquí tinc alguns videos del David ballant i de la Laia i l’Eli! A veure si tinc temps i els puc penjar!! I al marxar vam fer parada a Hyde Park per decidir on anavem, i així descansavem una mica!

Finalment vam decidir anar aprop de Rengent’s Park a un pub molt xulo i tranquil!

El dimarts el David ja treballava però jo tenia el dia lliure i el vam aprofitar per anar a visitar el British Museum (per 3er o 4rt cop aquest mes!!) i després a Camden a comprar!

La Laia es va comprar unes cariokes (per fer malabars!) i després vam passar un momento per casa i ens vam arribar al camp de l’Arsenal! On l’Eli es va acabar de firar i es va comprar la samarreta del Cesk! Feia una cara de felicitat!


Després vam tonrar a casa passant per un parc i utilitzant els cariokes (ja veieu uquina trassa que tinc!)! Al arribar a casa ens vam fer un berenar de pel·lícula! Pa amb tomàquet i embotits! Com vam disfrutar! I seguidamente vam jugar al Monopoli! Ei que per primer cop a la vida no perdia!!

Llavors va arribar el David amb ganes de caminar i ens va portar a fer una bona volta per Angel! Finalment sopar i avui al mati despedida!

Ara han anat a visitar la Tate i marxen al migdia! Finalment solets! Sembla mentida que ja hagi passat prácticamente tot el mes d’Agost!

Tot i que ja tenim ganes d’estar sols sempre es benvinguda la companyia! Així que ja ho sabeu!

Ah! I com no la foto de la Laia i l'Eli dormint!! No se'n escapa ningú!!

2 comentaris:

Diables Se m'n refum ha dit...

quantes visites mare de deu :D

falto jo per aquí ocupant el vostre menjador!! jajaja :D

es broma :)

res un petonet pels dos ;)

Anònim ha dit...

Uooooo!!!

Al final ens veu pillar dormint...jejjeejej...

Aix, com mola la meva cara de felicitat al Emirates Stadium, després amb la samarreta del Cesc a les mans la felicitat va augmentar fins a limits inesperats...jejejejje...

I res, que gracies per tot i ens veiem pel Cavatast...

Petons!!!