FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 2 de setembre del 2008

Buscant feina!

A partir d'ara començo oficialment a buscar una nova feina. El contracte de ranger s'acaba el 31 d'octubre i per tant torno a enviar CV! A veure si hi ha sort!

I a part de buscar feina vaig millorant el hobbie de la llana! A veure si puc hi us poso una foto de l'últim treball jejej!! Ah i ara estic fent un gorro pel David, de moment queda prou bé! A veure si acaba igual!

1 comentari:

Neus Rosell Gallart ha dit...

hola!!!

com esteu? a veure si tens sort doncs anna!!!
jo vaig anar fa dues setmanes a menorca a mb el jordi, una setmana de vacances!, va anar genial.Al tornara em vaig despedir de la salvador que marxava altre cop cap a australia.
I ara venen les fires!!! la laura diu que treura el cap per aquí!
doncs res petons i si vinc per quí londres ja quedariem. M'encanta londres! neus