FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dijous, 11 de setembre del 2008

Fotos Varies!

Bon dia a tothom!

Com que aquest cap de setmana ha estat tranquil he decidit penjar varies fotos que encara tinc el mòbil de les visites i del gorro que he fet al David!

Aquest cap de setmana passat el David va marxar a una casa a prop de Luton per ceelebrar la despedida d'una noia de la universitat que se'n torna a casa. Es veu que la casa en qüestió és d'un arqitecta famós. Ell no va fer fotos però en principi li han de passar . Així que les tingui ja les hi posarem!

I jo treballant! Algú ha de mantenir la familia jejejej! Quin cap de setmana més aburrit! Com que fa un temps horrible! Plou i núvol cada dia! El cap de setmana no va deixar de ser així i total que el parc no hi havia ningú i poca cosa podiem fer amb el xafec que queia!

Ah, així si, es veu que les noies que hi havien allà a la casa fan setmanalment un kniting meeting (una reunió per fer mitja!!) i ahir ens hi vam anar! Jo estic fent un altre gorro i el David està aprenent a fer ganxet!! jejeje!! Quina gracia!

Doncs res aquí van les fotos del mòbil!


* El Jul i la seva hamburgesa.


*La Laia i jo ha Stonehenge.


* La Laia al pub fent el tonto ;)


* El David amb el gorro que lli he fet.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram caram, quin barret més bonic! I deu abrigar bé! Fa fred per aquí dalt,oi? Us veig amb màniga llarga...
Molts records des del Vallès Occidental, salut!

Anònim ha dit...

Ai, aquest anònim sóc jo, l'Albert Sola. Fins aviat!
Albert.