FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 10 de novembre del 2008

Cap de Setmana de pluja

Aquest cap de setmana ha sigut molt tranquil!

El dissabte després de plegar vaig passar a buscar al David i vam quedar amb uns amics per anar el Pub.

Vam anar a un pub a prop d'Angel i ens vam passar allà part de vespre i nit xerrant! Ens vam fer algunes fotos amb el mòbil (tot i que no es veuen molt bé). El Sam, el nòvio d'una catalana que es diu Anna, té un iphone! Quina passada! M'hi va deixar jugar i és la canya!!


El diumenge va ser un dia mandrós. Jo vaig anar a treballar i el David es va quedar a casa tot fent dissabte. Quan vaig tornar estava plovent i vam decidir fer el manta a casa tot mirant un peli.

A veure si el cap de setmana que ve que tinc festa podem motnar alguna cosa. L'Anna i el Sam ens han dit que ells volien llogar un cotxe per anar cap a la costa (el Sam fa volar estels) un dia del cap de setmana que ve. A veure si el temps acompanya i ho podem fer!