FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 8 de desembre del 2008

Una mica de tot!

Dijous passat el despatx del David va fer arribar a tots els treballadors una carta explicant que maluaradament hi hauria retallada de personal. Avui té una reunió amb tots el treballadors per decidir què i com es farà.

La cosa no pinta massa bé, tenen intenció de fer fora un 10% de la plantilla al Gener, un 10% al Febrer i si la cosa no millora el Març també. Per tant, de moment no sabem que passarà. Si jo no trobo feina i el David es queda sense és probable que el febrer tanquem la paredeta i cap a Sant Sadurní. De totes maneres ja ho veurem sobre la marxa!

Tot i així estem bé! Aquesta setmana passada no ens hem vam poder estar i vam comprar decoració de Nadal! Tot i que marxem el 24 cap a casa i no passarem el Nadal aquí ens feia il·lusió decorar el pis!! jejeje! Aquí us deixo algunes fotos!




I del resultat final:



El cap de setmana ha estat ensopit, jo treballava i el David estava una mica mandrós (tot i que va deixar la casa molt neta!!)
El dissabte amb uns amics vam anar al pub de costat de casa a veure el Barça! I després vam comprar el sopar al xino de sota a casa!!
El diumenge vaig arribar a casa després de treballar i estava tant cansada que em vaig adormir mirant una peli! A la feina ultimament fem molta feina de conservació d'habitats i ens passem els dies tallant arbres i apilant llenya!! Semblo un llenyataire!


* El David a la que m'adormo, foto! Tinc mils de fotos dormint!

I avui he anat a treballar de mati ( de 7 a 3) i obrint el parc i havien unes vistes precioses! Aquests dies fa fred i està pràcticament tot glaçat! He pres la camera, hi ha algunes fotos que no es veuen massa bé ja que no volia posar el flaix i així ensenyar-vos la glaçada que hi havia!!


* Aquest és el cotxe que portem per dins el parc! A la dreta hi ha la foto del meu peu sobre un pèlag glaçat.

Les dues basses han quedat glaçades!! Els ànecs i caminaven(no es veuen que no hi ha prou zoom)!! Quin fred!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jolins! Osti espero que no torneu encara! Aviam, entenguem les paraules: aqui se us troba molt a faltar, pero que quan torneu sigui perque heu completat el vostre cicle allà, no per coses com aquesta! Doncs ens mirarem bitllets per finals de Febrer que sino no us podrem anar a veureeeee! Macaxis! Ara no us desanimeu eh! Un petó pels dos que d'aqui 2 setmanes ens tornem a veure eh!

Anònim ha dit...

I el pessebre? on es? Com ho fareu per cantar nadales sense pessebre?
Les haureu de venir a cantar a casa. A la masia ja el tenim fet des del cap de setmana passat. Increible oi?