FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimecres, 28 de gener del 2009

Feina nova i la casa!

Aquests dies ja he començat la feina nova. Pràcticament em passo tot el dia al costat d'algu i m'està ensenyat tot el que hauré de fer i nous projectes que es poden començar.

Tindré bastantes responsabilitats i puc engegar projectes nous! Em fa molt il·lusió tot i que també em fa respecte! El repte de tenir una feina nova sempre fa il·lusió però en aquest cas com que ens haurem de traslladar comença com una època nova a London!

Hem estat coneixent una mica la zona. Al final hi ha una estació de tren a 5 minuts de casa on hi passen 8 trens cada hora i amb 30 minuts es planten a una estació a 10 minuts caminant de la feina del David! Així que pel que sembla tampoc ho tindrà tant lluny!

Per altre banda, sempre tindré festa els divendres i els dissabtes i treballaré 5 dies a la setmana! Abans al parc de Kenwood treballava 6 dies a la setmana i 6 de 8 caps de setmana! O sigui que la cosa millora!

I res que us deixo amb unes fotos de la casa on ens traslladarem! Com que el David no l'havia vist, em va fer gràcia fer-li nes fotos! No es massa gran, però més que el pis on vivim ara (tot i que això tampoc costa massa!! jejeje!)! El divendres passat hi vaig entrar. Té un mini rebador, dues habitacions, un menjador, una lavabo amb dutxa i water i un altre amb water i prou, una cuina molt petita :( i un jardi on hi podrem fer barbacoes!!


* On hi ha es dues columnes és l'entrada del carrer al que serà casa nostra.



* Això és el darrera, hi ha una altra porta que dóna a dins del parc. Al cantó esquerra queda el jardí. Si amplieu la foto es veu una mica un dels dos bancs que hi ha!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Òsti, que xuli! Una caseta! La qualitat de vida va millorant, eh!? Doncs una abraçada penedesenca i per molts anys!

Neus

Joan i Mª Angels ha dit...

Eih, la casa es molt acullidora...
ja hem veig, hem una tenda al jardi.