FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimecres, 28 de gener del 2009

Vistia del Xumi!

El Xumi va arribar el dijous a la nit! Després de tots els e-mails i incognites, finalment va arribar! Pels que no ho sabeu, li caducava el DNI l'endemà d'arribar a London i el passaport just el dia que marxava!! Però va arribar bé i diria que ha tornat a casa! Encara no ha donat senyals de vida des de Sant Sadurní!!

El divendres el David i jo vam anar a treballar i ell va marxar amb el David i es va passar tot el mati caminant i visitat les coses des de darrera! Com? Doncs va passar per la casa del primer minsitre i tots els ministeris pel carrer de darrera, volia passar pel Palau de la reina i també va passar pel carrer de darrera! Al British Museum hi va entrar per la porta de darrera!! etc.. No ser com s'ho va fer!! jejeje! Total que després de tot el matí caminant amb amunt i avall es va trobar amb el David i van anar a dinar a la Tate! Després de dinar el David va tornar a treballar i l Xumi va aprofitar per visitar la Tate (el museu d'art modern) i fer una mica el gos als sofàs del museu!

Després ens vam trobar els tres i vam anar al pub amb els companys de feina del David i mig morts de gana vam acabar sopant un kebab per la zona!

Després xino xano vam anar a buscar el bus i vam anar cap a casa! Quin dia més llarg!
El dissabte ens vam llevar més o menys d'hora i vam anar cap el mercat de Camden, després cap a Primrose Hill (allà on sempre fem volar l'estel i aquest cop tot i que ho vam probar, no feia vent!, i no vam tenir èxit!), vam caminar per tot Regent's park i finalment vam anar a dinar a prop de Covent Garden. Després de dinar vam visitar Covent Garden (on vam veure algun espectacle), Trafalgar Square, Picadilly Circus i vam caminar per Regent's Street on després de visitar la botiga de joguines i Apple vam agafar el bus cap a casa esgotats!

* Aquesta setmana i cap de setmana celebren el cap d'any xinès! Tot el barri estava decorat! Comentari del Xumi d'aquesta foto: "Jo no cal que faci ulls de xinuu!"

Diumenge ens vam llevar una mica més tard, i com que el temps no acompanyava després de visitar el palau de la reina vam anar cap el Museu d'Història Natural de London. D'on vam ser evacuats encara no sabem perquè!! Si, si, els alteveus van dir que era una emergència que sortissim tots, vam sortir, però per la porta mentre nosaltres sortiem ( i més gent) altre gent entrava! Li vam preguntar al guàrdia de l'entrada i no ens sabia res!!

Total que vam anar a dinar a un italià on vam menjar bastant malament i després vam anar a visitar Harrods i després ja cap a casa!

El dilluns vam anar a treballar i el Xumi no sabem que va fer! A veure si ens envies un meil i ens expliques el mati i la tornada!!
Res que ens ho vam passar molt bé! Ja estem desitjosos de tenir més visites!!

Ah!! I com no les fotos de com dormen al menjador de casa jejeje!!

Anònim ha dit...

Xumiiiii!! A vere si ens dius alguna cosa bandarra!! jejeje Ale disfruteu amb les fotos!!

dvd

Jordi ha dit...

Bua!

Lo foto que el David fa de Xinu i el Xumi... bé, el Xumi intenta obrir els ulls es boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissima!