FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dijous, 15 de gener del 2009

MÉS BONES NOTICIES!!!

M'acaben de trucar!! Ja tinc feina i lloguer gratis!! Encara no m'ho puc creure!! Seré VOSS Ranger, i seré la persona responsable de gestionar el parc de Marble Hill!!

Quins nervis!! Ja he trucat al David i avui ho anirem a celebrar!!

Haurem de parlar amb tothom que ens vindrà a visitar per explicar com arribar al nou lloc! Està una mica lluny de London centre però la zona està envoltada de parcs i és preciosa! Aquest ca de setmana hi anirem a fer una volta i ja penjarem fotos!!

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Tomaaaaaaaaaaaaa!!!
Mira que bé! Ostia que content m'he posat! Ara ja segur que us ajudem a fer les caixes per marxar... pero per marxar al paaaaaarc! Bé, ja ens ensenyareu on està aquest pis a la Ruth i a mi i ja podrem dir que hem estat (fins ara) a totes les vostres "viviendas" londinenques (existeix aquesta paraula?) Cuideu-vos mooooolt!

Anònim ha dit...

MOlt i molt bé! Enhorabona. Estic mnolt content d'aixó. Gestionar tot un parc ja es podria considerar feina de biolegs eh?
Aupa Anna i toast!