FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 13 de gener del 2009

BONES NOTICIES!!

Avui hem estat junts a casa, ja que jo he estat malaltó...si si malaltó qui està escrivint això sóc jo el David, ahir hem va pillar un mal de panxa terrible fins que vaig haver de treure-ho tot..."bduuuugh" Total que avui ens hem fet companyia a casa...i cap allà les 15.00 de la tarda hem rebut un email on cridaven l'Anna per anar a una entrevista!!! La feina és per al Park de Marble Hill com a Ranger leader! I el millor és que tindríem casa gratis!! La pega és que estaríem força lluny del centre...però wenu...ja es sap "a caballo regalao no le mires el dentao!"

Wenu tius doncs res...aquestes són les meves breus paraules del dia!! See youuu!!

1 comentari:

Joan i Mª Angels ha dit...

Eih! esperem que l'Anna tingui molta sort amb l'entrevista.

I que tambè el teu "mal de panxa" no si res, que et posis bo aviat.