FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimecres, 11 de març del 2009

Jordi, Ruth i Agustí!! I després el Joan!!

Finalment el Blog es renova!! Després d'unes setmanes de vòlit! Ja l'hem aconseguit posar al dia!! Aquí va la història de 4 bailets de cor innocent que ens van venir a veure!!

En teoria arribaven dinvendres al migdia! L'avió del Jordi i la Ruth va anar amb retràs i l'Agustí va decidir fer una GRAN volta pel metro de London abans d'arribar a casa!

Total que entre pitus i flautes van arribar tots més o menys al voltant de les 7. Llavors ràpid i corrents vam anar a buscar un bus per anar al pub on el David i els companys de feina feien el comiat del David.

Tot i així vam arribar abans que el David i els seus companys de feina i vam aprofitar per anar a sopar un bon kebab!

Després vam anar al pub i d'allà vam anar a un local de moda de London, que gràcies a la Diana, una amiga de la feina del David vam entrar sense fer cua!! L'amo del local és de Burgos com ella!!

Després d'unes ballaruques vam començar a anar cap a casa! Ja eren vora les 2 de la matinada!! I l'endamà ens havíem de llevar d'hora per aprofitar el dia!

Així que dissabte ens vam llevar i com no els vam portar a visitar el mercat de Camden! Ja ens el sabem de memoria!! Portem 4 o 5 caps de setmana de ruta turística per la zona! Després de Camden xinu xano vam anar fins Primrose Hill a observar la fantàstica vista de London!

* La foto bona i la de després quan el David queia!

Llavors ens vam separar i el David i jo vam anar al camp de l'Arsenal a veure el partit Arsenal-Fulham! El camp increïble però el partit aborrit!! Ja em vaig adromir al final de la primera part! L'afició del Fulham eren 4 gats però cantaven i animaven com si fossin tot l'estadi! En canvi l'afició de l'Arsenal no va obrir boca!!Podriem dir que és una mica el que pasa al camp del Barça quan les coses no van bé. I no és per justificar-los, però de bo només hi tenien en Van Persie. Cesc,Adebayor, Teo Walcott, Rosicky... tots lesionats!! Ah! Vam veure jugar l'Arshavin o com es digui...no va fer gran cosa... Tot i així va ser una gran experiència! Ens ho vam passar molt bé!

Després del partit els vam anar a trobar vora el British Museum i d'allà vam fer una gran volta pel Soho, Covent Garden, Picadilly Circus, Regents Street. Ah! necessita una especial menció la botiga de Hamleys!! On els ulls d'en Jordi van quedat clavats a una petita joguina esfèrica que et prediu el futur quan li preguntes alguna cosa!!Bé l'Agustí també i va quedar atrapat!! Va preguntar si aprobaria Nutrició i la maquineta li va dir "No doubt about it!" (no ho dubtis) i el xaval ja va poder dormir la resta dels dies tant tranquil!! Vist això el Jordi ja no volia fer res més durant el viatge, només tornar a Hamleys i comprar-la!! Sort que el vam salvar..pobre noi!! Només feia que dir: "És el més petaor que he vist maaaai!", ai! no! que això ho diu el Jul!!!i Dies després l'Agustí ens va fer saber que la bola li havia endevinat la predicció!!

Total, després de la visita a les joguines vam anar cap a sopar al Pizza Express d'Angel. Teníem uns vales que per cada 30 pounds gastats te'n rebaixaven 10!

Després de sopar ja cap a casa ja que jo el diumenge treballava! El diumenge m'entre l'Anna es gunyava les garrofes per la familia...jejeje vam anar voltar per la zona del Big Ben, i la Westminster Abbey, que gràcies a la insistència de l'Agustí vam descobrir la façana principal!! Eren ja quarts de 3, però com que a tot arreu tanquen a les 18.00 vam ésser obligats a una decisió infernal!!PASSARIEM DEL DINAR!!Així que vam anar a visitar el Museu d'Historia Natural, amunt i avall per toootes les sales, la Ruth és una lloca de les pedres! Mentre el Jordi no parava de dir: "no sabeu lo bé que m'ho estic passant!!" jajaja els sucs gàstrics encara no havien fet acte de presència! jajaja. Després cap al Harrods i després la més greu decisió! Vaig insistir per anar a la zona de Chelsea a fer unes "pintsofthatpintsofthis", oooh! déu meu! La idea és que després podriem anar a sopar al PizzaExpress d'allà... Total que arribem al carrer principial i ens decidim a buscar el Pizza Express primer i no tenir sorpreses...i comencem a caminar i caminar...caminar i caminar..eren quarts de 7 i sense jalar res des de les 11 del matí! (Això si un bon esmorçar de pa amb tomàquet)... total que quan ja el Jordi estava apunt de saltar damunt nostre a devorar-nos vam torbar un Oasis...(no en NOel no!) un oasis de menjar...wenu per alguns manresans,jejeje per cert estavem a prop del carrer amb el mateix nom! UN MCDONALS!Així que vam fer-li un tripijoc a la gana!Bé alguns van fer...

* MmmmMMmmm... Mcdonalds salvation!

Finalment i després d'haver caminat toooooot el carrer i no trobar el PizzaExpress ens vam decidir per anar a trobar amb l'Anna a Trafalgar Square on vam sopar i fer la primera "pint of this"!Perquè el pitjor és que buscant el restaurant per Chelsea a sobre s'ens va fer tard i no vam entrar a cap Pub! Com a mínim vam veure alguns edificis de la ciutat il·lumintats! La National Gallery, estava il·luminada amb projeccions de quadres d'en Picasso, per la estrena d'una nova exposició! Molt guapo! Mentre ens ho miravem el gamberro de l'Agustí es va emparrar dalt d'un dels lleons de la plaça!!

*Big Ben, Agustí gamberro i NAtional Gallery

*L'Agustí imitant la postura de felicitat amb la que dormia el Jordi durant el sopar.

*Postres!! I pintsofthisandthat !!

*L'Agustí dormint sota la taula, muntanya, el Jordi dorm a tot arreu i l'Anna també

El dilluns el Jordi i la Ruth van marxar després de visitar la presó de London (només per fora per falta de temps!) i l'Agustí i el David es van trobar després de dinar i van anar a visitar més parts de London!!Bus a munt bus avall vam trobar l'hotel on l'Agustí s'hi havia desallotjat feia 15 anys!!I després a la city! a veure els gratacels il·luminats!!

* Hyde Park, Picadilly, La City i el formula1 de BMW dins un edifici d'oficines!

El dimarts, últim dia de l'Agustí!!Vam fer jornada cultural!! Vam anar fins a la Tate Modern després tot caminat per la vora del riu fins aTrafalgar a la NAtional Gallery i després a Camden Market a buscar souvenirs!! Quan ja semblava que tindríem un diumenge 2 sense sopar...finalment vam acabar al Kebab de 10pounds per posar-nos les botes fins rebentar!! jejeje sort!! I després... després?mmm... ja no ho recordo...no tinc memòria d'aquells moments, potser vam arribar a casa i vam dormir la resta del dia amb la panxa plena! jejjeje Si algu ho recorda o s'ho vol inventar! que adjunti un comentari!AH! Ja ho recordo!! Vam anar a veure l'Anna al Parc!! i fer unes "pintsofthisandthat"!!

*Tate Modern i "pintsofthis"

Sembla que l'Agustí va poder arribar bé a Lugo finalment!!Després de marxar de casa el dimecres a les 4.30 del matí!Vam tenir la resta del dia per rentar la casa i descansar, i a les 12.00 de la nit ja va arribar el Joan per fer la seva visita llàmpec i pulir-se la pasta!!

Per últim, i per posar banda sonora a la visita de la Ruth, Jordi i Agustí us deixo aquest enllaç!

MINI ESTAGE DEL JOAN!!

Doncs això! El dijous ja ens vam poder saludar com és degut! I agraïr-li el regal!! El tio ens va portar un bon menat de calçots!! Que ens vam menjar amb molt de gust el dissabte al matí!! El cap de setamana va ser prou fugaç! Ell a les seves coses i nosaltres a les nostres! Això si controlant a quina hora arribava per les nits! eh Anna! jejeje.

Dissabte nosaltres vam anar a una festa amb uns excompanys de feina a casa seva, ens van convidar a un sopar Koreà...mmm direm que era curiós el menjar, jejeje sort dels calçots que ens havíem cruspit abans!! jejeje I sort de l'Aigua de València que els vam preparar!! Agustí gràcies per les proporcions!

Dilluns matí ens va deixar pels pèls! Encara era per casa fent paquets quan ja hauria de ser al aeroport!! Creiem que va arribar sà i estalvi!

I això es tot!! Bé, sobre aquesta setmana superintensa de visites!! Molt contents d'haver-vos pogut acollir i haver fet unes "rises" tots plegats!! Ens veiem aviat!!

Jordi ha dit...

Ostia quines rises!

Sempre faig cares rares jo! No n'hi ha cap que surti normal! Gracies pel comentari de "no sabeu lo bé que m'ho estic passant", però no heu dit res de la "eight ball"!

Bé això deixeu-m'ho a mi, que quan tingui una estoneta faré una entrada espectacular al blog amb fotos i la crònica de la jornada (amb la col·laboració de l'Agustí)

I aviam si us envio el DVD! Quin riure!

Molts records a tots dos!