FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 11 de gener del 2010

Cap d'any 2009!!

Quina il·lusió ens va fer tenir-vos a casa!! I quins dies més ocupats, treballar, visitar London i disfrutar de la companyia!!

La foto esperada, tot i que ens van fer una visita llampec, finalment vam portar al Canadell a la seva botiga!! Cada cop que hi anavem deiem, aquesta és la botiga del Kanis! A veure quan li podem portar!!
Vam visitar moltes coses i vam menjar de tot! Aquí algunes fotos!

* Kebab del primer dia.

* Primrose Hill i restaurant Turc.


* London Eye i peli 4D


* Que no en tenieu prou amb un plat?? Golafres!!

* Els ramalazos s'encomanen.
L'Agustí mort de son el primer dia (no havia dormit la nit anterior) va quedar-se dormint a casa i va agafar la bici per fer una volta pel barri...Quan va trucar a la porta i vaig obrir la conversa va anar així:

Agustí: "Hola"
Anna: "T'has flipat o has caigut?!"
Agustí "jejeje, qualsevol anant en bici si plou queda així!"
Anna "¬¬"

No hi ha explicació aquí les fotos de com va quedar!


* Fins i tot tenia fang a les dents!!
El Cap d'Any el vam celebrar a St Margaret's Pub, però primer per por de quedar-nos amb gana vam fer una mica de pica pica a casa!

* I això que aquí encara no havien begut res!!



* L'autofoto del Xumi!!



*La festa ja acabava i el Jul com no, a mantenir la tradició!

*La foto final de Cap d'Any

* Els valents van voler anar al centre a continuar la festa, jejeje! Van tornar amb la cua entre les cames!!

* L'endemà!!
Quin cansament, sopar a casa i massatges!! (Agustí encara em deus el meu!!)




* Quina poca feina!!

2 comentaris:

Jul ha dit...

Molt petaores les fotos peró amb un una mcia de retard eh! Volem veure les de la supernevada !!!!

N'Agustí ha dit...

Hola, sóc n'Agustí Noya, i voldria deixar constància i alhora desmentir el significat exposat per n'Anna Solé de les meves fangoses fotos, va ser ella que em va empènyer en un pèlag de fang mentres em fotia una pal.lissa (important la ele geminada) i m'explicava a la vegada un acudit, per això reia..... que no us ho creieu ?? ja voreu ja....