FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 18 de gener del 2010

Fred, pares de l'Anna i Oxford

Tot i que el temps a fluixat, encara fa fred!!
Els meus pares van arribar el dijous a la nit i el divendres vam anar de rebaixes, i després al centre a buscar el David i a intentar anar a sopar, mauauradament al lloc on voliem anar estava ple i vam haver de tornr cap al barri de casa on vam sopar a un pub de Richmond.

* Quina una en vas fer eh!!!
El dissabte al mati ens vam llevar ben d'hora i vam marxar cap a Oxford! Oford és una ciutat molt bonica, però potser perquè va ser un dia molt gris, no em va agradar tant com Cambridge!

Vam agafar un guia (que ho va fer molt bé) i ens va portar durant dues hores per tots els racons històrics de la ciutat! Vam acabar el tour morts de fred!! Teníem els peus glaçats! Una història curiosa que ens van explicar és que hi ha un college que quan el van construir van moure un niu d'ànec coll verd, des de llavors i pel temor que l'ànima de l'ànec torni per venjança, cada 100 anys el director del College, assegut a una cadira portada per alumnes, vam amb torxes pel patií buscant la seva ànima!! L'última cerimònia la van fer el 2001 o sigui, que ja ens l'hem perdut de per vida!!!
Després ja vam anar a dinar i a visitar un dels collages més importants de la ciutat!

* Aquest era el nostre guia!


* La biblioteca principal, amb 9 bilions de llibres!! Durant molts segles hi va haver la llei que qualsevol llibre publicata Anglaterra havia d'enviar una copia aquesta biblioteca.



* En aquest menjador hi van grabar les dues primeres pel·lícules de Harry Potter.

Després ja tren cap a casa i a compar i a fer un bon sopar! Diumenge al matí vam fer una volta, un esmorzar dinar i els meus pares ja van marxar! I finalment el Daivd i jo vam fer una tarda de diumenge de gos! Crispetes, manta sofa i pelis! I avui que faig vacances (em sobren dies) aprofito i actualitzo el blog que si no em foteu canya!!

* Sunday Roast i unes bones postres!

* Parada de bus ja apunt per marxar.

1 comentari:

Montserrat Amat ha dit...

Quina rapidesa en penjar les fotos aquesta vegada! Així m'agrada.
Volme estar al dia de la situació i a vegades esteu massa temps sense penjar res.
Records!!