FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimecres, 17 de desembre del 2008

Christmas Party!

Ahir a la nit vaig anar al sopar de Nadal de l'empresa!

Va està molt bé! El sopar en si va està bé, el menjar anglès no mata! Però la companyia era molt bona! Aquí és típic uns paquetets que els obres i normalment hi ha un barret de paper, una broma dolenta o algun joc una mica tonto!

Aquí deixo algunes fotos dels meus companys de feina! En vaig fer molta, em sap greu que aquesta feina s'acabi, són molt bona gent i m'han ajudat molt!

Avui i demà són els meus dies de festa i ja estic acabant de comprar regals de reis i amic invisible i preparant el sopar de dijous! Quina il·lusió! A veure si els hi agrada el menjar català! Ara estic preparant l'escalivada!!







2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que guapa que t'has posat per aquest sopar!!!!

Joan i Mª Angels ha dit...

Me n’alegro que el sopar així anat be, i que tinguis molts bons companys,...sagú que el teu sopar de dijous també els i agradarà.