FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dimarts, 16 de desembre del 2008

Llums de Nadal i Barça!

El divendres passat vaig anar a buscar el David a la feina i vam anar a passejar pel riu! Està preciós ple de botiguetes de Nadal (la majoria Alemanyes!!) i llums de colors!! Res que estava tant bonic que vam fer algunes fotos! (Les fotos són fetes de nit i no es veuem massa bé!)


Quan vam tornar a casa vam fer unes fotos d'una casa al costat de la nostra!! Ja fa dies que voliem fer-n'ha alguna! Ja veureu! És una passada! S'han passat tant de llums de Nadal!! Fins i tot les figures de llum tenen moviment!! Què exagerats!!


* Primera foto: Costat de la casa, segona foto davat!!!
El dissabte el David va anar a comprar el regal de reis per son pare, a veure si li agrada! El David ja se'l volia quedar!! jejeje. Jo treballava i quan vaig plegar, vaig passar per casa i vam marxar amb el Sergio i el Jordi cap a Old Street on havíem quedat amb més gent per veure el partit!

Després del partit el David va anar a una festa d'un company de feina i jo cap a casa! El diumenge treballava! Aquestes últimes setmanes fem molta feina de tallar arbres, branques, arreglar camins! Arribo a casa esgotada!

I res, diumenge vam veure una peli ben tapats amb la manta i res a començar la setmana!
Aquesta setmana la tenim ben ocupada! Avui me'n vaig al sopar de Nadal de la feina! Quina il·lusió que em fa! És una mica com la despedida ja que el contracte acaba a finals de Desembre però marxem el 24 cap a casa! Ho sigui que em queda un setmana allà!

El dijous els he convidat allà al parc (a un piset on és el nostre menjador i cuina de la feina) a un sopar català!! Quins nervis!! Faré una mica de pica pica i una paella! A veure si surt tot bé! I finalment el divendres el David té el seu sopar de Nadal! Ell ha d'anar de gala!

I llavors ja finalment la setmana que ve, el 24! Cap a casa!! En tenim unes ganes enormes!! De veure a tothom, familia, amics!! Quins nervis!

1 comentari:

Jordi ha dit...

Ai ai! Que ja queda pooooc! Osti jo també tinc ganes de veure-us i anar a pendre algo i fer uns sopars i unes rises! Va que només queda 1 setmanetaaa!!!