FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

diumenge, 21 de desembre del 2008

Sopar català!

Aquest passat dijous vaig preparar un sopar català pels meus companys de feina.

Allà a la feina hi ha un petit pis on hi tenim els vestidors, una cuina i un menjador. I allà hi vam fer el sopar català!

El David va preparar dues truites de patates boníssimes, i jo vaig fer escalivada, salsa de calçot, una paella, aletes de pollastres fregidetes i com no torrades de pa amb tomaquet i oli amb pernil salat! Ah i per postres la coca de la iaia!!

Sembla que els hi va agradar molt! Deien que els hi agradava tot molt!! Ens ho vam passar molt bé! Total que va ser tot un èxit!! Quina il·lusió!! Estava tant nerviosa per si no sortia tot bé!!

Els companys de feina em van regalar un llibre i una targeta amb dedicatories! Quina il·lusió!

Aqui van algunes fotos de la festa!!





I després del sopar vam anar fins a un pub acabar de celebrar la nit! Vam tornar a casa amb taxi i l'endemà a treballar!! I el David tenia la seva festa el divendres!! Deunido quin ritme!!



1 comentari:

Joan i Mª Angels ha dit...

Ei!...digueu si, això se’n diu un sopar català.
Que tenia que estar de boníssim...., quina escalivada, les truites a i el pernil, que per ser abans de la foto, el plat ja començava a baixar.