FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

dilluns, 12 de gener del 2009

Vacances de Nadal, Cap d'Any i Reis

Finalment hem fet unes vacances llargues! Quines ganes que en teniem!

El dia 24 al matí ens vam donar els regals de reis! Com que marxavem al migdia i ens feia gràcia obrir-los al nostre pis.. El David em va regalar la Wii i jo li vaig regalar dues entrades al concert d'Oasis a Wembley el 12 de juliol!



Al migdia ja vam agafar l'avió i cap a casa!

Vam dividir els dinars i sopars de Nadal i vam anar un dia a casa d'un i l'altre a casa de l'altre! i el dia 28 ja vam marxar cap a la casa rural amb els amics! Tot i que el primer dia ja em vaig posar malalta (no falla! vacances de Nadal i malata!) i després em va seguir el Pino (ell però tenia algun virus que es va escampar per la colla!) i vam quedar mig aïllats, ens ho vam passar prou bé! Hi ha totes les fotos al facebook, aquí només en penjaré algunes!



* Fent guerra de neu com canalla!!

* El llac de Puigcerdà estava ben glaçat!


* El Pinu malalt!!

* El Jul "descansant" de la bola de neu a l'ull.

* Des de l'Uno al pictionari passant pel trivial!! Quina de jocs!


Els dies van anar passant i algunes activitats vam fer. Va passar cap d'any, vam jugar a la Wii al celler d'en Pinuu, vam tenir visites del Michael, el Joan i el Sergi, vam fer una petita excursioneta al Castell d'Eramprunyà, vam celebrar l'amic invisible, amb els meus cosins vam anar a passar el dia a Barcelona i finalment vam fer un sopar el divendres a Barcelona cadascu amb els seus amics de la uni i el dissabte dinar amb la family i sopar amb els amics! Aquí va un resum fotogràfic de les vacances!

* Viciades amb la Wii a casa i a cal Pinu.

* Cap d'any a casa el Pinu, la meitat malalts!

* Visita del Michael, el Joan i el Sergi! Vam demanar un porro al restaurant i tots vam fer l'intent! Alguns amb més sort que altres!

* Del Sergi en tinc un vídeo a veure si hi ha sort i finalment el puc penjar!




* Excursió de migdia al castell d'Eramprunyà! Unes vistes precioses!







* Tinc moltissimes fotos de l'amic invisible. Intentaré penjar-les totes al facebook.





Els reis també van ser molt esplèndids!

* A la nit de reis, mentre esperavem, el Jul i el David mort de freds van decidir fer un suis!! Com es van posar!!

Els reis de casa meva em van portar la càmara de fer fotos i uns patins en línia pel David! És per això que no hi tinc fotos!

* Últim sopar el dissabte! Hi erem tots, només faltava l'Ester!
Doncs res que esperem moltes visites i ens veurem aviat i els que no fins la pròxima! Molts petons a tothom!

* Els Pirineus des de l'aire!