FINALMENT...

Finalment em començat el nostre primer blog! Us ho vam prometre! Experiències i aventures viscudes a London!

Ja ens direu que us sembla!!

divendres, 22 de maig del 2009

26 anys!

Un dia per recordar!

El dimecres va ser el meu aniversari! El matí va ser bastant estressant a la feina! El dijous venien a filmar una seqüència d'una pel·lícula (Nanny Macphee) per nens i s'havia d'avisar als usuaris del parc ja que portaven xais!!

Per tant vaig arribar a casa per dinar i sopresa! El David m'havia preparat un bon dinar! Gambes al forn, musclos, amanida de tomàquet, fua!! I per acabar-ho de remantar va fer una coca!! Per cert, molt bona!!

Ara bé, abans de dinar vaig descobrir l'habitació amb el llit ple de pètals de roses, i a l'entrada principal una BICI (regal de mons pares i dels pares del David!!) !! Quina passada!! I finalment a la taula del dinar un paquet i dues postals de felicitació!

El David hem va regalar roba!! I tenia una felicitació d'ell i una dels meus pares i la Laia! També després quan vaig obrir els meils els pare del David havia preparat una presentació powerpoint per felicitar-m'ha!




Així que després de pair el dinar vam agafar les bicis i vam marxar a fer una petita excursió! Vam acabar a la vora del riu! Preciós!! Unes cases i uns jardins! A més vam tenir sort amb el temps i ens va fer sol i tot! I com veieu el riu estava ple de gent aprofitant el bon temps amb les barques!! Un dia molt bonic!




* Aquí es veu la casa del meu parc des de l'altre riba del riu!!

El vespre casats de l'excursió i de tot el dia vam anar a dormir d'hora! L'endemà entrava a treballar a les 6 del matí!!

Gràcies a tots per les felicitacions i els regals!

1 comentari:

Jordi ha dit...

Osti David com t'ho has currat eh! Molt bé! M'ha fet molta gràcia la foto de l'habitació perquè els mitjons de l'Anna fan joc amb el llit, hahaha! I de la bici en treuràs molt de profit ja que té els frens incorporats i no et passarà com amb els patins, que has de fer servir el teu cos per frenar-te! Quan La Ruth i jo hi tornem ens has de fer visita pel parc (i per l'hort)! Un petó molt fort i una abraçada!